Ahad, 2 Jun 2013

ASPIRASI - FB Tidak Berfungsi

Total Shit... FACEBOOK yang aku hebahkan lebihkurang dua minggu lepas dah tak dapat aku akses! Aku dah cuba beberapa kali nak selamatkan akaun facebook aku tu tapi still tak boleh akses. Lastly mesej yang keluar berbunyi: Sorry, this page isn't available. The link you followed may be broken, or the page may have been removed. Tak mengapalah, mungkin dah nasib aku tak layak ada facebook agaknya. Jadinya official contact aku hanyalah melalui email ini: wirama75@gmail.com

Dalam beberapa hari aku sempat menggunakan facebook, aku ada hantar soalan-soalan interview dengan VINIIR dan ANTABOGA. Aku harap mereka dapat soalan-soalan tu dan beri jawapan kepada interview yang aku buat. Pada masa yang sama aku juga sedang dalam perbincangan dengan sahabat baik aku saudara Pian Kvlt dari laman EKSTRIM yang cukup dikenali tu. Perbincangan kami berkisar perkongsian / pertukaran penulisan, kerjasama dan sebagainya. Harap-harap gandingan kami nanti akan menjadi kenyataan, hehe!! Akhir sekali, kepada rakan-rakan yang aku dah added atau telah added aku dalam FB, maafkan aku kerana FB itu tidak lagi berfungsi...